ECOCARD - NAUDA UŽPROGRAMUOTA!
Santrauka
Ecocard diegia ir vysto mokėjimo ir klientų skatinimo programas, kuria kortelių sistemas kaip vidiniams UAB „LIT-INVEST“ projektams, taip ir išoriniams užsakovams - įmonėms ir organizacijoms bei jų galutiniams vartotojams.
Ecocard produktas, mokėjimo ir nuolaidų kortelė, skatina klientų lojalumą, sukuria jiems papildomas naudas ir tuo pačiu didina projektų ir įmonių pardavimų apimtis.
Kaip yra žinoma, lojalumo programos – tai efektyvi marketingo priemonė, kurios užduotis – išlaikyti klientą, priminti jam apie galimybę nuolat naudotis kompanijos siūlomomis paslaugomis ar produktais.
Šiek tiek statistinių duomenų
Ecoil sistemos įdiegimas pradėtas 2002 m. Lietuvos investicinės kompanijos UAB „LIT-INVEST“, turinčios naftos produktų didmeninės ir mažmeninės prekybos Lietuvos ir užsienio rinkose ilgametę patirtį.
Ecoil Sistemos produktai diegiami ir sėkmingai plėtojami vietinėje rinkoje ir kaimyninėse šalyse.
2005 m. buvo įkurta UAB „Ecoil“ – Ecoil sistemos degalų didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonė Lietuvoje, šiuo metų sėkmingai diegianti vietinį Ecoil degalinių tinklą ir plečianti Ecoil diesel dyzelinio kuro didmeninės prekybos produktus ir paslaugas.
2005 m. įkurta Ecoil Polska, įmonė teikianti Ecoil sistemos dyzelinio kuro didmeninės prekybos paslaugas Lenkijoje.
Išskirtiniai Ecoil sistemos veiklos aspektai
Pagal marketingo tyrimus yra žinoma, kad:
‣ 80% įmonės įplaukų priklauso nuo 20% klientų
‣ pereinančių pas konkurentus klientų skaičiaus sumažinimas 5% pelną didina 25-55% (priklausomai nuo ūkio šakos),
‣ pastoviųjų klientų skaičiaus augimas 5% padidina bendrąją pardavimų apimtį 25%,
‣ pastovaus kliento turėjimas kainuoja 10 kartų pigiau, negu naujojo pritraukimas,
‣ parduodamas prekės vienetą potencialiam vartotojui pardavėjas turi kreiptis i jį daugiau kaip 10 kartų, tuo pačiu esamiems klientams pakanka 2-3 kreipinių.
Lojalumo programos Lietuvoje sparčiai populiarėja. Augant konkurencijai lojalumo programos turėtu tapti pagrindiniu konkurencinės kovos instrumentu. Taip pat akivaizdu, kiek daug galimybių atverčia sukauptų duomenų analizė bei sugebėjimas jais kūrybiškai pasinaudoti.
Ecocard mokėjimo ir lojalumo kortelės privalumai
‣ Moderni atsiskaitymo priemonė, saugus ir patogus mokėjimas, palengvinta apskaita,
‣ Lojalumo programų derinys vienoje sistemoje - galimybė sukurti vartotojams papildomas naudas, išlaikyti klientą, priminti jam apie galimybę nuolat naudotis kompanijos siūlomomis paslaugomis ar produktais, skatinti pardavimus,
‣ Galingas konkurencinės kovos instrumentas,
‣ Galimybė atlikti sukauptų duomenų analizę bei kūrybiškai jais pasinaudoti.
Projekto tikslas
UAB "LIT-INVEST" darbo našumo bei eksporto plėtrą, įmonės gamybos ir pardavimų apimčių didinimas, darbuotojų laiko sąnaudų mažinimas bei produktų kokybės gerinimas. Įgyvendinus projektą, bus optimizuoti gamybos, finansų, sandėlio (atsargų), pirkimo-pardavimo, ryšių su klientais apskaitos bei valdymo procesai.